Saturday 13 May 2017

PSSCM Putrajaya Memeriahkan Karnival Negaraku Komuniti 1Malaysia @Putrajaya


Sabtu, 13 Mei 2017... PSSCM Putrajaya telah diberi penghormatan oleh Jabatan Penerangan Malaysia (JAPEN) Wilayah Persekutuan untuk mengadakan persembahan seni silat di hadapan lebih 500 orang pengunjung Karnival Negaraku Komuniti 1Malaysia di Padang Komuniti Presint 9, Putrajaya. 


PSSCM Putrajaya turut diberi peluang mengadakan booth pameran statik penerangan PSSCM yang turut mendapat sambutan dari warga komuniti Putrajaya. Perasmi YB Datuk Tengku Adnan Tengku Mansor; Ahli Parlimen Putrajaya merangkap Menteri Wilayah Persekutuan telah sudi melawat dan diberikan taklimat serba sedikit mengenai PSSCM oleh Naib Presiden 2 PSSCM Y. Bhg Encik Safran Hj Ahmad.



Sambutan yang diberikan oleh warga Putrajaya terhadap karnival ini amat menggalakkan meskipun terdapat pelbagai acara berlangsung di sini. 


PSSCM Putrajaya buat julung-julung kalinya bersama JAPEN Wilayah Persekutuan mengadakan demonstrasi dan pameran ini amat berterima kasih kepada pihak JAPEN kerana memberikan kepercayaan kepada PSSCM bersama-sama di dalam program komuniti ini.


Syabas dan tahniah kepada semua ahli PSSCM Putrajaya dan Ibu Pejabat yang memberikan sokongan dan bantuan sehingga terciptanya sejarah pada hari ini... PSSCM...Rakan Komuniti Anda     
Hidup Cekak...!!!

Koleksi foto-foto kenangan.... 






































Disediakan oleh;

Unit Media PSSCM Putrajaya@2018