Thursday 13 June 2024

Majlis Tahlil Almarhum Ustaz Hanafi Haji Ahmad, 2024 secara hybrid


Bangunan Silat Cekak, Sentul Kuala Lumpur: PSSCM telah menganjurkan Majlis Tahlil Almarhum YM Ustaz Haji Hanafi Bin Haji Ahmad, Pengasas Agung PSSCM, Peringkat Kebangsaan 2024/1445H pada malam Khamis, 13 Jun 2024.


Majlis tahlil ini diadakan bagi mengenang jasa dan pengorbanan Almarhum YM Ustaz Haji Hanafi Bin Haji Ahmad yang telah memimpin Silat Cekak selama 21 tahun, 

Seramai hampir 1000 orang ahli PSSCM telah berkumpul secara hibrid dalam majlis ini sebagai tanda kasih dan mengenang jasa ahli-ahli PSSCM kepada Almarhum. 




Y.Brs. Datuk Paduka Rosman Bin Mat Deli, Ahli Jawatankuasa Pusat dan LPT PSSCM telah diundang bagi sesi perkongsian pengalaman bersama Almarhum YM Ustaz Haji Hanafi Bin Haji Ahmad. 



Pada akhir perkongsian juga telah  menyampaikan sebuah sajak dengan penuh perasaan dan menyentuh emosi ahli yang mendengarnya. Seterusnya majlis diakhiri dengan Ucapan Penutup oleh YM Datuk Haji Maideen Bin Kadir Shah, Guru Utama dan Presiden PSSCM. 




Segala jasa dan pengorbanan yang telah dicurahkan oleh Almarhum YM Ustaz Haji Hanafi Bin Haji Ahmad akan sentiasa terpahat dihati ahli-ahli PSSCM. Semoga roh Almarhum YM Ustaz Haji Hanafi Bin Haji Ahmad ditempatkan di kalangan para syuhada', orang-orang beriman dan orang-orang beramal soleh....Aamiinn

Kredit foto: Jabatan Penerangan PSSCM 

Disediakan oleh:

Unit Komunikasi Strategik PSSCM KL Putrajaya @2024



No comments:

Post a Comment